Partners

De Lijn

Milieuvriendelijk heen en weer reizen, dat doe je voor een prikje met tram of bus. Ook De Lijn schaart zich als partner met enthousiasme achter de campagnes en acties van Komimo. Tijdens de vorige edities van de Week van de Mobiliteit prijkte het campagnebeeld 4 weken lang op de achterflanken van de Lijnbussen, 2 weken werden gesponsord door De Lijn. Ook voor prijzen en financiële ondersteuning kan Komimo een beroep doen op De Lijn. Tijdens de Week van de Mobiliteit kan je in heel Vlaanderen gebruik maken van een voordelige dagpas.

European Mobility Week

Niet alleen in Vlaanderen, maar in heel Europa wordt er campagne gevoerd voor duurzame mobiliteit. De Europese initiatieven worden gebundeld op de Europese campagnesite. Voorts biedt Eurocities, de initiatiefnemer van de Europese week, alle landelijke coördinatoren ondersteuning, inspiratie en de gelegenheid om met elkaar in dialoog te treden.

Netwerk Duurzame Mobiliteit

Het Netwerk Duurzame Mobiliteit heeft verschillende werkingsgebieden, waaronder ook acties en campagnes opzetten (zoals deze Week van de Mobiliteit) om het brede publiek en verschillende doelgroepen te overtuigen van de voordelen van duurzame mobiliteit.

NMBS

De NMBS vervoert jaarlijks duizenden mensen op een duurzame manier. Logisch dus dat deze vervoersaanbieder partner is in de Week van de Mobiliteit.

Vlaamse overheid

Reeds geruime tijd ondersteunt de Vlaamse overheid de Week van de Mobiliteit. De financiële, communicatieve en inhoudelijke ondersteuning vanuit het Departement Mobiliteit en Openbare Werken (MOW), maakt het voor het Netwerk Duurzame Mobiliteit mogelijk om telkens opnieuw een sterke campagneweek en boeiende acties neer te zetten. De mediacampagne ter ondersteuning van de Week van de Mobiliteit wordt eveneens gefinancierd door het Departement MOW.

Ook dank aan ...

... alle organisaties die de campagneweek mee promoten en communicatief ondersteunen.

Facebook

Twitter