Stad Antwerpen zoekt een financieel medewerker mobiliteitsinfrastructuur

07.06.2021

Antwerpenaren zijn trots op hun stad, straten en pleinen. Daarom zoeken ze een klantgericht administratief talent dat dossiers opvolgt over parkeerprojecten, straatmeubilair en verkeersinfrastructuur. Die medewerker  neemt graag initiatief, werkt zeer nauwkeurig en bekijkt de zaken op een kritische manier.

Wat doe je

  • Samen met collega’s volg je de administratie op van dossiers over parkeerprojecten, straatmeubilair, verkeersinfrastructuur … 
  • Concreet: je maakt bestelbonnen op, begeleidt besluiten van opmaak tot goedkeuring, en volgt briefwisseling/mailverkeer nauwgezet op.
  • Je ondersteunt projectleiders en afdelingsverantwoordelijken, en bent aanspreekpunt op het vlak van financiën.
  • Je verwerkt vorderingsstaten over de vooruitgang van de werken en inkomende facturen. Je werkt nauw samen met projectleiders, werftoezichters en leveranciers.
  • Je bewaakt de procedures en budgetten van de projecten. Je rapporteert hier kritisch over en geeft gericht technisch advies op basis van je expertise en ervaring.
  • Je ondersteunt de manager bij secretariaatstaken, zoals de voorbereiding van vergaderingen, presentaties, nota’s, agendabeheer …

Meer info over de afdeling waarin je terechtkomt

De afdeling Beheer en Operaties Openbaar Domein beheert de parkeer- en mobiliteitsinfrastructuur, straatobjecten, parkeer- en verkeerstoepassingen. Concreet kan dat gaan over: zitbanken, fietsenstallingen, paaltjes, tijdelijke verkeersborden (bijvoorbeeld voor werven), dynamische verkeersborden zoals zone 30-borden die tijdens schooluren oplichten, wegmarkeringen, verkeerslichten, verdwijnpalen, ANPR-camera's ... 

De afdeling trekt daarnaast enkele (innovatieve) projecten:

  • de digitalisering van parkeren in de stad
  • verkeerslichten die zich aanpassen op maat van de verkeerssituatie (bv aangepaste regelingen op basis van de drukte op een kruispunt)
  • proefprojecten zoals brandweerwagens of ambulances die automatisch groen licht krijgen bij interventies
  • ...

De afdeling staat ten slotte ook in voor dringende interventies, parkeerhandhaving en vergunningen voor innames op het openbaar domein.

Wat mag je van ons verwachten

  • Je verdient een minimum bruto maandloon van 2.536,08 euro (bij geen ervaring) dat ook hoger kan zijn als je relevante ervaring kan voorleggen (tot 2.738,59 euro bij 5 jaar relevante ervaring en tot 2.872,68 euro bij 10 jaar relevante ervaring).  Jouw loonpakket kan je berekenen met de loonsimulator.  Gebruik hiervoor je officiële functietitel: deskundige (op B1-niveau).
  • Mobiliteit en Parkeren Antwerpen (MPA) biedt daarnaast een werkweek van 38 uren, een mooie work/lifebalans, opleidingen, en werk in de Antwerpse regio.
  • Je gaat aan de slag bij Mobiliteit en Parkeren Antwerpen (MPA) | Team Administratie in Den Bell, Francis Wellesplein 1  met een ‘contract onbepaalde duur’.

Wat verwachten we van je

  • Je werkt vlot en graag met cijfers en softwaretoepassingen. Kennis van SAP en Excel is een pluspunt of je bent bereid de programma's snel aan te leren.
  • Je hebt een kritische blik en een open geest. Je bent analytisch ingesteld, en gaat correct om met vertrouwelijke gegevens.
  • Je bent flexibel, stressbestendig en een organisatietalent. Je volgt complexe dossiers goed en nauwkeurig op en verwerkt informatie doeltreffend op, binnen de deadline. 
  • Een vlotte  communicatie en klantgerichtheid zijn de rode draad door jouw manier van werken.
  • Je bent iemand die zelfstandig werkt maar ook een fijne teamgenoot.
  • Je bent iemand om op te bouwen, iemand die zich wil inzetten voor een betere stad.

Aan welke voorwaarden moet je voldoen

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma dat je kan voorleggen bij contractering.
  • Je voldoet aan de sollicitatievoorwaarden.  

In welk team kom je terecht

De afdeling Beheer en Operaties Openbaar Domein beheert de parkeer- en mobiliteitsinfrastructuur, straatobjecten, parkeer- en verkeerstoepassingen, en trekt een aantal innovatieve projecten. De afdeling staat ook in voor dringende interventies, parkeerhandhaving en vergunningen voor innames openbaar domein.

Selectiedata en -procedure

De selectie bestaat uit een psychotechnische test, een thuisopdracht een competentiegericht interview en vindt plaats in de week van 28 juni 2021.

Hoe solliciteren

  • Solliciteren doe je online en is mogelijk tot en met 20 juni 2021.
  • Je voegt een CV toe, en beantwoordt enkele online sollicitatievragen.
  • Heb je een arbeidshandicap die een aanpassing aan de selectie of op de werkvloer vereist? Voeg een kopie van je attest toe in je sollicitatie.
  • Als je correct hebt gesolliciteerd ontvang je meteen een automatische bevestiging in je mailbox.

Heb je alles grondig gelezen en heb je toch nog een vraag ?

Mail: deskundige@antwerpen.be   

Of contacteer :

  • Annick Bontenakel – dossiereigenaar - 0470563880
  • Sofie Van Buggenhout – recruiter – 0470 80 84 72

Solliciteer nu »